onsdag 16. september 2009

JA jeg elsker skoene mine

Jeg tror jeg er litt syk i hode. Sko syk. Nå kan jeg seriøst ikke kjøpe meg fler sko. Men det er jo så mange kule sko i butikkene for tiden! Det siste paret har jeg ikke turt å vise mamma engang. Hu kommer til å riste på hodet når hun får vite at jeg har kjøpt enda et par. Men innerst inne kommer hun til å like de da. Det vet jeg. For de er kule. Men ikke like kule som de på bilde. For de på bildet er helt utrolig rå. Og jeg digger de. Selvom jeg hadde lyst til å hoppe og trampe på dem etter å ha gått på dem i flere timer forige lørdag. Men nå er jeg ikke sint på dem lenge. Nå er jeg bare glad i dem.



Nå har jeg forresten skikkelig lyst til å kjøre bil. Kjøre kjøre kjøre. Men det er ingen biler ledige. Dumt. Jeg vil ha egen bil. Men det tåler ikke økonomien tror jeg. Om jeg bare kunne kjørt pappa sin bil litt oftere. De få gangene jeg får kjøre BMW'en føles som julaften, 17.mai og nyttårsaften på en dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar