torsdag 6. august 2009

Reunion. Nesten hvertfall.

Hehehe. Jeg må le.
Jeg var vel ikke akkurat den eneste som var fan av disse gutta for en tid tilbake. Det kiler i magen når jeg ser dem igjen på TV nå. Bare synd de ikke har klart å få med Paul. Gud så mange minner det bringer å se og høre dem igjen. Jeg liker'e!


Å gjøre "comeback" på Allsang på grensen derimot.. hmm, kanskje ikke det beste stedet. Virka jo ikke akkurat som at det var en drøss av tidligere a1 fans der. Jeg skulle vært der. DA hadde det blitt liv. hoho.
Dette er faktisk den første gangen jeg ser på programmet, og om du ser bort fra A1 så er jeg ikke spesielt imponert.
Men men... Så lenge de er tilbake, så spiller det ingen rolle for meg hvor de synger!

3 kommentarer:

  1. Det bringer en del minner ja:) tilbake til jenterommet:)

    SvarSlett
  2. Jeg HATER Allsang på Grensen med både sjel og kropp, men jeg benket meg foran skjermen jeg også. "Mark Read I love you forever!!" liksom.

    Jeg fikk sterke Music & Lyrics-vibber fra de stakkars gutta som måtte opptre foran et så lamt publikum og i et enda lammere konsept.

    Når Mark og Ben måtte synge Fairytale holdt jeg på å ramle ut av stolen av ren kvalme. Det var toppen av harry-Norge!

    Hilsen

    http://marialogy.com

    SvarSlett
  3. å jeg vet! Helt enig, herregud jeg satt med armene foran øya et par ganger der, av flauhet! uffamei. Men de takla det greit da.. Tror nok kanskje ikke Christian har fortalt dem hele sannheten om det programmet...

    SvarSlett